
Архив
Том 1, 2005
Том 2, 2006
Том 3, 2007-20011
Том 4, 2012
Том 5, 2013
- Към нова научна картина на Света и нова форма на философията
- Развитие на иновационната теория от края на XVIII в. до началото на XXI в.
- Comparative analysis of products and company exhibited on pharmaceutical forums in Bulgaria and Greece
- Future-oriented approach for identifying options for greening the municipal energy mix in southwest european cities - the case of Sofi Bulgaria
- Оценка на влиянието на глобализацията върху дейността на водещите български туроператори
- Ретроспективен поглед върху развитието на данъчното право в ЕС и неговото отражение в законодателството на държавите-членки
- Business services and cross-cultural trainings
- Умения за писмени комуникации
Том 6, 2014
- Философия - Политика - Бизнес
- Теоритични аспекти на колебанията в икономическото развитие
- Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор
- Възможности за за финансиране на научноизследователска дейност на фондациите в България
- Очертания на бъдещето в теорията на туризма
- Гаранциите в пенсионните планове на база дефинирани вноски
- Структура и особености на съвременния банков пазар
- Личностната субектност в психологията
- Проучване на нагласите на магистър-фармацевтите, свързани със системата на продължаващото медицинско обучение в България и възможностите за нейното развитие
Том 7, 2015
- Евроскептицизмът, поява и причини
- Европейският съюз и евразийският икономически съюз - конфронтация или диалог и сътрудничество?
- Аспекти на съвременната световна икономическа криза
- Регионално икономическо развитие и финансова децентрализация на общините Република България
- Рисковете на капиталовопокривното пенсионно осигуряване във фазата на изплащане - проблеми и решения
- Съвременни възможности за анализ на финансовата устойчивост на предприятието
- Към въпроса за имуществено данъчно облагане на физическите лица на Русия и България
- Туризмът пред нови реалности
- Маркетинг и въоражените конфликти
- Екипи и екипна работа - практически измерения на ролята на човешкия капитал в организациите
Том 8, 2016
- Ghettoization of world economy and it’s impact on marketing
- Регионалната иновационна система като фактор за разгръщане на иновативността на малките и средните предприятия
- Теоретични аспекти на понятието данъчно задължение
- Оценяване на ефективността на пенсионно-осигурителните дружества в България за периода 2007-2015 г.
- Лидер и лидерство – същност и теоретични конструкции
- Регионално развитие и стратегия на България в условията на европейското регионално развитие
Том 9, 2017
- Теория и методология на науката
- Макроикономическо регулиране чрез инструментите на фискалната политика. Теоретичен преглед
- Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетинг
- Заетост на жените в горския сектор в България и неговата конкурентоспособност
- Специфики на резилианса и степени на прояви в различни сектори на икономиката
- Елементи на фирмената култура
- Фактори и предпоставки за развитието на екотуризма в Община Ботевград
Том 10, 2018
- Съдържание
- Сблъсък на парадигми в световната икономика
- Класическата политическа икономия от ХVІІ до началото на XX век
- Туризмът в българската икономика 1990–2014 г.
- Изследване на приложимостта в маркетинга на шведската концепция Lagom в България
- Производство по стабилизацията на търговец според Търговския закон
- Комплексна оценка на конкурентоспособността на фирмата
- Прилагане на механизми за устойчиво туристическо развитие на община Ботевград
- Мотивационни аспекти при вземане на решение за ваканция
- Модел на счетоводна политика на юридическо лице с нестопанска цел по примера на сдруженията