Бизнес програма в областта на дигиталния маркетинг |
Курсове |
Сем. |
Аудиторна заетост /в акад. часове/ |
Основи на Онлайн Маркетинга и Стратегия (Marketing Fundamentals & Strategy) |
1 |
30
|
Оптимизиране Елементи на Сайт за Повече Продажби (Conversion Rate Optimization) |
1 |
30 |
Оптимизиране на Сайт за търсачки в Интернет (SEO Marketing) |
1 |
30 |
Съдържание и Креативност в Социалните Мрежи (Content & Creative Marketing) |
1 |
30 |
Реклама в мрежата на Google (Google Adwords) |
1 |
30 |
Реклама в социалната мрежа Facebook (Facebook Marketing) |
1 |
30 |
Видео Маркетинг в Социалните Мрежи (Video & Influence Marketing) |
2 |
30 |
Реклама в Електронни Пощи чрез Електронни Съобщения (Email Marketing) |
2 |
30 |
Анализ и Статистика на Проекти в Интернет (Google Analytics) |
2 |
30 |
Управление на Проекти в Маркетинг Агенция (Account Project Management) |
2 |
30 |
Основи на Онлайн Търговията чрез собствен сайт (E-commerce) |
2 |
30 |
Основи на Онлайн Търговията чрез Ebay (Dropshipping) |
2 |
30 |
ПРАКТИКА |
1.2 |
300 |
ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ |
2 |
300 |
Общ хорариум: |
|
660 |