Новини

08.09.2020

На 08.09.2020 г. се проведе онлайн среща, на която бяха обсъдени резултатите по проекта за първото тримесечие и текущите дейности, свързани с проучване на пазара, във връзка с предстоящите тръжни процедури. Срещата започна с кратко представяне на извършеното до момента от страна на координатора на проекта и продължи в дискусионен формат. Всеки от партньорите представи в резюме проучването на пазара във връзка предстоящи тръжни процедури за доставки и услуги, изрази мнение и даде своите препоръки и предложения. На срещата присъстваха ръководителя и координатора на проекта, директорите на двата музея, техническите асистенти, служители на двата музея и външен експерт, консултант към община Чипровци.

 

27.08.2020

Проведена онлайн работна среща, на която бяха обсъдени възможностите за осъществяване на посещението в Чипровци или Пирот , предвидено за  началото на септември. Поради забавяне на авансовото плащане и извънредната обстановка във връзка с КОВИД-19 беше взето единодушно решение срещата да се отложи за второто тримесечие от изпълнението на проекта. Продължи дискусията по подготовката на тръжните досиета и беше засегнат въпроса с подготовката на първия междинен отчет. За целта двата партньора докладваха развитието по набирането на базова информация за изпълнение на част от дейностите, предвидени за следващото тримесечие. Участие взеха директорите на двата музея и екипа на проекта от страна на трите партньора.

 

20.08.2020

Проведена работа среща, на която бяха обсъдени въпроси, свързани с предстоящите тръжни процедури и одобрения план (Project procurement´s plan), както и изпълнението на Плана за действие и предстоящите дейности за следващото тримесечие. Срещата мина в дискусионен формат с повече въпроси и разпределяне на оперативни задачи. Участие взеха директорите на двата музея и екипа на проекта от страна на трите партньора.

 

 

22.07.2020

Първа работна среща по проекта във вразка с разпределяне на задачи по изпълнение на Дейност 1. Участие взеха директорите на двата музея и екипа на проекта от страна на трите партньора. Бяха обсъдени въпроси, свързани с набирането на база данни и основна информация за трансграничния район. Беше представен и одобрен план за дейстиве за първото тримесечие. Обсъдиха се ролите, задълженията и отговорностите на членовете на екипа като всеки от партньорите се ангажира с оперативни задачи във връзка със стартирането на Дейност 1.

 

14.07.2020

Среща за стартиране на проекта

 

Вход
студенти
Вход
кандидат
студенти
Web
Mail
Платформа
за обучение