
Маркeтинг, комуникации и иновации
Програмата има за цел да ви подготви по най-важните теми в областта на маркетинга, комуникациите и иновациите в бизнеса. Ще разберете механизма по-който съществуват фирмите и защо маркетинговите решения са ключа за техния успех.
Тази програма обхваща както традиционните, така и съвременните маркетингови техники и комуникационни стратегии, основани на уеб технологиите.
Ще научите повече за потребителската психология и поведение, продуктовата и иновационна политика, маркетинговия одит и международните пазари.
Ще придобиете умения за стратегическото планиране и вземане на решения и създаването на онлайн стратегии за електронен бизнес.
За да получите степен БАКАЛАВЪР по избраната специалност трябва да покриете успешно изискванията по учебен план.
Факултативните дисциплини не са задължителни и носят допълнителни ECTS кредити.
Форма на обучение
Редовна
Дистанционна
Език на преподаване
Български
Продължителност
4 години (8 семестъра)
Кредити
Европейската система за трансфер и натрупване на кредити /ECTS/ Ви позволява да продължите обучението си във всеки един Европейски университет.
ECTS кредити: 240
Диплома
Завършилите програмата получават диплома с образователна степен Бакалавър и Европейско дипломно приложение.
Възможности за продължаване във всички магистърски програми на Международно висше бизнес училище
http://ibsedu.bg/bg/page/16-magistarski-programi
Кандидатствайте лесно онлайн! http://online.ibsedu.bg/
Микроикономика
Научна етика
Теория на комуникациите
Основи на управлението
Бизнес математика
Макроикономика
Основи на правото
Информатика
Въведение в маркетинга
Бизнес статистика
Управление на човешките ресурси
Връзки с обществеността
Финанси
Счетоводство
Език, култура и комуникация в организациите
Философия / Стопанска история
Цифрова икономика
Потребителско поведение
Продуктова и дистрибуционна политика
Невромаркетинг
Маркетингови проучвания
Управление на иновациите
Интегрирани маркетингови комуникации
Маркетингово планиране и управление на взаимоотношенията с клиенти / Моделиране в маркетинга
Право на интелектуалната собственост
Международен маркетинг
Ценова политика
Маркетинг на финансовите услуги
Бизнес преговори
Управление на продажбите / Комуникация на сложни данни и знания
Финансиране на иновациите / Бранд мениджмънт и други.