Работа и стажове

Състезания

Срок за кандидатстване: 30.05.2024 г. 

Награден фонд: 600 лв. 

В динамичния съвременен свят, в който черните лебеди са все по-често срещани, управлението на риска е ключово за успешното управление и постигане на целите на всеки бизнес.

Участниците в състезанието следва да разработят анализ на рисковете, стоящи през 2024 г. пред търговско дружество в България, като изберат един от следните варианти – търговска верига (retail), банка, компания за човешки ресурси.

Наградният фонд за състезанието е 600 лв. и възможност за представяне пред компания от съответния сектор. 

За да участвате, подгответе предложение – анализ на рисковете, за избрания от вас сектор, в размер до 3 word страници. Анализът следва да съдържа основните параметри на управлението на риска и същевременно да е актуален, отразявайки последните тенденции в сектора.

Подайте вашето предложение като прикачен файл, през формата за кандидатстване на състезанието. В полетата на формата може да напишете допълнителна информация за вас или за общото ви разбиране за управлението на риска. 

Срок за кандидатстване: 30.05.2024 г. 

„Мисията на @-GORA е да помогне на възможно най-много младежи в тяхното кариерно развитие. Ето защо през 2024г. ще предоставим редица възможности на студенти да се запознаят с безброи компании, както и да се включат в техните проекти и състезания.

Естествено първото състезание в платформата е наше на тема „Първи професионални стъпки в маркетинга“. 🥇

В него може да участват младежи 18-29г., които искат да се занимават с маркетинг. Целта е, всеки участник да има свобода да демонстира креативност 💡 и маркетинг умения в създаването на видео съдържание за соц. медии 🎬, което насърчава и вдъхновява младите хора в тяхното кариерно развитие. 

Победителят в състезанието ще има възможност да се присъедини към екипа на @-GORA с платен стаж в маркетинг екипа ни през октомври и ноември 2024г. 🏆

Как да се включите?

  1. Създайте ангажиращи видеа през личните си профили в instagram, tik-tok или youtube на тема “Първи професионални стъпки.” Може да са смешни, провокативни, забавни, образователни … всеки участник решава, всеки е маркетинг мениджър!!!
  2. Нека всяко видео да има таг #@-GORA, така че всичко да е максимално прозрачно за всички участници и за нас.
  3. До 30.05 качете в платформата на @-GORA – линк и screenshot с резултата на 3-те най-добре представящи се видеа (достигане, реакции, последователи и коментари) – през бутона apply на състезанието ❗ ❗ ❗
  4. На 07.06 ще споделим 5-те най-добри видеа (с най-много коментари, с най-много реакции, с най-много време за гледане, с най-много достигане, което най-много ни е харесало) и ще поканим авторите им на интервю!
  5. На 07.06 ще представим новия ни маркетинг стажант или стажанти, ако наистина ни впечатлите.“

Кариерни изложения и форуми

Стажантската програма е насочена към младите студенти, които желаят да се присъединят към Маркетинг екипа на BEGE и EEGS и да натрупат практически умения и компетенции в управлението на едни от най-значимите и мащабни международни събития в индустрията и да положат старта на своята успешна кариера.

Кои са ползите и предимствата на програмата:

  • Ще придобиете 360 градусова представа за игралната индустрия;
  • Ще натрупате опит в организирането на мащабни събития, в частта на Маркетинг, Ивент Мениджмънт, ПР
  • Ще видите как изкуството и технологии се срещат и работят ръка за ръка, за създаването на игралните продукти;
  • Ще се запознаете с тенденциите и възможностите, представени от водещи фигури в бранша;
  • Достъп до всички лекции и панели, изложбеното пространство, всички съпътстващи събития, както и професионалния EEGS Майсторски клас и конкурсът Gaming StartUp Challenge, в който стартиращи компании ще се борят за отличие.
  • Безплатен пропуск за конференцията и изложението;
  • Ще упражните своя писмен и говорим английски в комуникацията ви с международни медии и партньори;
  • Ще получите сертификат за участие;
  • За финал ще се забавляваме, заедно по време на официалния коктейл на EEGS, както и грандиозното BEGE парти.

Перфектният стажант:

  • е настоящ или дипломиран студент по: Маркетинг, Журналистика, Медии и комуникации, или друга свързана специалност.
  • владее много добър говорим и писмен английски (B2+).
  • притежава добри комуникационни умения
  • работи добре в екип
  • действа организирано
  • има умения за говорене пред камера

Стажантската програма стартира на 1 Септември и е в рамките на 3-6 месеца.

Местата са ограничени!

Стани част от екипа на BEGE и EEGS за 2024г. и направи първите крачки към твоята стремителна кариера.

Регистрирайте се тук

Доброволческата програма на BEGE & EEGS 2024 ви предоставя възможността да се присъедините към екипа на изложението и конференцията на игралната и развлекателна индустрия и да участвате в подготовката и провеждането на двата широкообхватни формата и допринесете за още по-добрата организация и положителния заряд по тяхното реализиране.

Какво получаваш:

  • Опит в организацията на международно събитие.

Можеш да съдействаш с техническа помощ по време на конференцията и изложението, при регистрация /по време на събитието/ или в подпомагане осъществяването на съпътстващите събития – BEGE Party, EEGS Party и Gaming Startup Challenge 2024

  • Контакти с експерти от игрална индустрия
  • Ноу-хау от специалистите в бранша;
  • Запознаване с опита на хотели и игрални зали, които успешно реализират съвместно сътрудничество;
  • Достъп до всички лекции и панели;
  • Възможност да се включите в професионалния EEGS Masterclass;
  • Възможност за участие в Gaming StartUp Challenge;
  • Ще можете да упражните своя английски език;
  • Сертификат, който да допълни вашето CV;
  • Забавление по време на: EEGS Networking Party и  BEGE Party

Перфектният доброволец

  • работи добре в екип
  • действа организирано и ефективно
  • притежава добри комуникационни умения

Побързай, местата са ограничени!

Очакваме те да сбъднем, заедно новите издания на BEGE и EEGS 2024.

Регистрирай се тук

@-GORA кани студентите на МВБУ за включване в безплатен едночасов уебинар „Старт на кариера
в маркетинга“. Уебинарът е предназначен специално за студенти и младежи (18-29г.), които искат
да направят първите си кариерни стъпки в света на маркетинга. В уебинара ще се
разгледат трите стратегии, които могат значително да ускорят професионалния старт и да
помогнат за открояване сред конкуренцията. 


Кога: 30 април 2024 г., 12:00 ч.
Къде: Zoom
За регистрация: https://careersmarketing.gr8.com/

Най-голямото кариерно изложение ще се проведе в 6 академични града през април
23-ото издание на най-големия кариерен форум в България „Национални дни на кариерата“ ще
даде възможност за срещи и интервюта между работодателите и търсещите работа.


Намери пътя към мечтаната кариера!
Как?
1. Избери кога и къде да се включиш:

  • София – 6 април – Гранд Хотел „Милениум“, Конферентни зали на ет. 2
  • Велико Търново – 9 април – Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий“, пети
    корпус;
  • Габрово – 11 април – Технически университет;
  • Пловдив – 13 април – Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
  • Варна – 13 април – Хотел-галерия „Графит“;
  • Русе – 16 април – Русенски университет „Ангел Кънчев“.

2. Входът за посетители е свободен, но със задължителна регистрация. Регистрирай се: https://www.scanfactor.com/login/

Със ScanFactor: регистрацията дава възможност за директно споделяне на CV-то с работодатели – максимално лесно и с още по-голям шанс да се откроиш.

3. Запознай се с участващите компании и виж свободните им позиции:
https://careerdays.bg/bg/national-careerdays/participants-all

4. Започни нова кариера! Вземи участие в най-голямото кариерно изложение в България – Национални дни на кариерата 2024. Вземи в ръце своя кариерен път!
От Национални дни на кариерата е започнал професионалният път на над 53 000 души.


Форумът се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.

Златен спонсор на събитието е ABA – Work in Austria.

Бронзов спонсор е Evolution Studio.

Актуални предложения за работа

  • Позиция: Асистент продажби, стоково кредитиране – гр. София

 Търговска позиция на банката, която дава възможност на кандидатите за дългосрочно развитие, утвърждаване в компанията и последващо развитие и на други позиции в Банката. Работното време е на смени и е подходящо за студенти, които искат да придобият професионален опит в сферата на банкирането.


Повече информация и условия за кандидатстване: https://jobs.tbibank.bg/o/sofia-121

  • Актуални свободни работни позиции от Национална агенция по приходите (НАП) може да разгледате тук
  • Актуални свободни работни позиции в областта на Туризма може да разгледате тук

Актуални предложения за стаж

Привет, Бъдеще!

„Лили Дрогерие“ хвърля ръкавицата на младите таланти
Търговската верига набира студенти и наскоро завършили за
Мениджърската си програма за млади таланти

С ведра усмивка и с убеждението, че пролетта е ново начало „Лили Дрогерие“, една от водещите търговски вериги за козметика и битова химия с над 100 магазина в цялата страна, хвърля ръкавицата на амбициозни младежи, решени да се развиват професионално в областта на модерната търговия. Записването за тазгодишната Мениджърска програма за млади таланти*2024 започна, стъпвайки на огромния успех на миналогодишното издание на стажантския формат.

Хей, кариерният старт при нас е суперски!
„Лили Дрогерие“ очаква студентите последна година и наскоро дипломиралите се в своята Мениджърска програма за млади таланти 2024, която се провежда в София. Тя предвижда 6-месечен стаж с трудов договор и конкурентно месечно възнаграждение, както и възможност за постоянна позиция след успешното завършване на програмата. Целта на стажа е да срещне теорията с практиката и да осигури здравословна бизнес среда запрофесионален старт.


Имаме ясен план, ще ти хареса!
„Тази година провеждаме стажантската си програма за втори път
–развиваме се и гледаме напред заедно“, споделят от Лили Дрогерие. „На нашите млади избраници ще предоставим план с конкретни цели и стъпки за действие, които ще извървим ръка за ръка. Стажантите имат шанса да работят в доказан и утвърден екип с богат опит в сферата на търговията. За тях ще е особено ценно, че ще опознаят в подробности бизнес културата на работа в „Лили Дрогерие“.

Ето какво споделиха талантите, преминали през стажа на „Лили Дрогерие“:

Десислава: „Мениджърската програма не само ми позволи да вникна в работния процес на една голяма компания, а и да опозная и себе си. Даде ми възможност да развия свои качества, за които дори и не подозирах. Научих се на отговорност и работна дисциплина. Но освен работа, по време на програмата имаше и много забавни моменти. Запознах се с чудесни хора и осъзнах колко е важно човек да умее да комуникира с другите. Благодарна
съм, че от една билборд реклама, която видях на улицата съвсем случайно, успях да стана част от семейството на „Лили Дрогерие“.

Илияна: „Желанието, което ме накара да кандидатствам за
Мениджърската програма на „Лили“, e именно възможността да се докосна до една голяма компания, ориентирана към даване на знания и умения за младите хора, предоставяйки им възможност за успешен старт в „Живота на кариерата“. Несъмнено за себе си направих правилния избор със започването на стажа. От своя страна, това ме направи още по-благодарна, щастлива и оценена, предвид предложението да продължа работа в компанията и след стажантския период. Тази програма е преживяване, което ще остане незабравим отпечатък за мен.“


Хайде, смело – към бъдещето!
Условията за участие и формата за кандидатстване са изложени тук. Заявки могат да бъдат изпращани до 15.06.2024 г. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно Закона за защита на личните данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю с екипа на „Лили Дрогерие“.

Възможност за платен стаж за студенти. Ще бъдaт застъпени разнообразни дейности от сферата на маркетинга и комуникациите, рекламата, продажбите и организирането на събития. Работата е в млад и динамичен екип. Програмата е практически ориентирана с цел успешно представилите се стажанти да продължат своята кариера с постоянна ангажираност във фирмата. Ще имате възможност да развивате своята креативност и професионализъм, като получавате подкрепа от компания-лидер в своята сфера.

За някои задачи се предлага и гъвкаво работно време, като част от тях могат да се изпълняват и дистанционно.

За успешното изпълнение на длъжността се изисква:
– Завършено висше образование или предстоящо завършване;
– Отлично писмено и говоримо владеене на английски език;
– Ориентация към постигане на резултати;
– Добра компютърна грамотност;
– Позитивност, увереност, отговорност, организираност;
– Умения за работа в екип.

Какво ще Ви помогне да станете част от екипа на BEGE?
– Познания в управление на канали в социалните мрежи и интерес към рекламни кампании;
– Опит или образование в сферата на маркетинга, онлайн търговия, корпоративните комуникации, връзки с обществеността;
– Умения за работа с MS Office и поддръжка на уебсайтове, работа с CMS, изготвяне на текстове и прес съобщения, опит в създаването на имейл маркетинг кампании;
– Предишни участия в организиране на събития и кампании;
– Опитът с програми за графична обработка ще бъде считан за предимство (Ps, Ai или онлайн софтуери Canva, Crello).

Кандидатствай тук

  • Студентски стажове в държавната администрация – 2024, може да разгледате тук

Стипендии

Германската служба за академичен обмен (DAAD) съвместно с международната фондация „Св. Св. Кирил и Методий“ предоставят стипендии на български студенти, докторанти, университетски преподаватели и учени за обучение или научен престой във Федерална република Германия.

Пълна информация, включваща списък със стипендиите, условията, необходимите документи за кандидатстване и сроковете за тяхното подаване, може да бъде намерена на интернет страниците на DAAD, на международната фондация „Св. Св. Кирил и Методий“ в София и на Посолството на Федерална република Германия в София.  

Фулбрайт

Днес, „Фулбрайт“ е най-широко признатата и престижна програма за обмен в света. През изминалите седем десетилетия чрез програмата „Фулбрайт“ е осъществен академичен и културен обмен на около 325 400 стипендианти, 122 800 от САЩ и 202 600 от други страни по света. Тя функционира в над 155 страни и ежегодно присъжда чрез открит конкурс около 8 000 нови стипендии в цял свят на хора с потенциал да представят културното многообразие на тяхната нация.

Програмата „Фулбрайт“ се администрира от Бюрото за образователни и културни дейности към Държавния департамент на САЩ със съдействието на агенции като Института за международно образование и Съвета за международен обмен на учени.

Стипендии за български граждани предлагани в Програма „Фулбрайт“: