Vol. 15, 2023
Yulian Velkov
Valeri Nenkov, Tsvetelina Nenkova
Ivinka Pazieva
Bozhidar Babadzhanov
Iliyan Kostov
Vanya Manikateva
Kristian Tashev
Vol. 14, 2022
Prof. Dr. Irina Tsakova, Assoc. Prof. Dr. Daniela Georgieva, Milena Mitkova, PhD Student, Prof. Dr. Teodora Georgieva
проф. д-р Иванка Асенова, Недялка Филипова
гл. ас. д-р Юлиян Велков
проф. д-р Иванка Асенова, Лиляна Стоянова
докт. Милена Миткова, доц. д-р Даниела Венциславова Георгиева
Том 13, 2021
проф. д-р Цветан Илиев
Проф. д-р Лалка Борисова
доц. д-р Грета Йорданова, докт. Мирела Георгиева
д-р Мариета Гоцева
докт. Милена Митковa
Том 12, 2020
Prof. Neviana Krasteva, D.Sc., Ph.D.
Prof. Dr. Lalka Borisova
Assoc. Prof. Daniela Ventsislavova Georgieva, Ph.D
Chief Assist. Dessislava Aleksova, Ph. D.
Ph. D. student Tsvetelina Nikolova
Том 11, 2019
Prof. Neviana Krasteva, D.Sc., PhD
Prof. D.Sc. Natalia Hr. Alexandrova
Prof. Maria Vodenska D.Sc
Prof. Lalka Borisova PhD
Prof. Valeri Nenkov PhD, Ch. Assist. Prof. Tsvetelina Nenkova, Ph.D.
Petya Nikolova, PhD
Том 10, 2018
- Content
- Сблъсък на парадигми в световната икономика
- Класическата политическа икономия от ХVІІ до началото на XX век
- Туризмът в българската икономика 1990–2014 г.
- Изследване на приложимостта в маркетинга на шведската концепция Lagom в България
- Производство по стабилизацията на търговец според Търговския закон
- Комплексна оценка на конкурентоспособността на фирмата
- Прилагане на механизми за устойчиво туристическо развитие на община Ботевград
- Мотивационни аспекти при вземане на решение за ваканция
- Модел на счетоводна политика на юридическо лице с нестопанска цел по примера на сдруженията
Том 9, 2017
- Теория и методология на науката
- Макроикономическо регулиране чрез инструментите на фискалната политика. Теоретичен преглед
- Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетинг
- Заетост на жените в горския сектор в България и неговата конкурентоспособност
- Специфики на резилианса и степени на прояви в различни сектори на икономиката
- Елементи на фирмената култура
- Фактори и предпоставки за развитието на екотуризма в Община Ботевград
Том 8, 2016
- Ghettoization of world economy and it’s impact on marketing
- Регионалната иновационна система като фактор за разгръщане на иновативността на малките и средните предприятия
- Теоретични аспекти на понятието данъчно задължение
- Оценяване на ефективността на пенсионно-осигурителните дружества в България за периода 2007-2015 г.
- Лидер и лидерство – същност и теоретични конструкции
- Регионално развитие и стратегия на България в условията на европейското регионално развитие
Том 7, 2015
- Евроскептицизмът, поява и причини
- Европейският съюз и евразийският икономически съюз – конфронтация или диалог и сътрудничество?
- Аспекти на съвременната световна икономическа криза
- Регионално икономическо развитие и финансова децентрализация на общините Република България
- Рисковете на капиталовопокривното пенсионно осигуряване във фазата на изплащане – проблеми и решения
- Съвременни възможности за анализ на финансовата устойчивост на предприятието
- Към въпроса за имуществено данъчно облагане на физическите лица на Русия и България
- Туризмът пред нови реалности
- Маркетинг и въоражените конфликти
- Екипи и екипна работа – практически измерения на ролята на човешкия капитал в организациите
Том 6, 2014
- Философия – Политика – Бизнес
- Теоритични аспекти на колебанията в икономическото развитие
- Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор
- Възможности за за финансиране на научноизследователска дейност на фондациите в България
- Очертания на бъдещето в теорията на туризма
- Гаранциите в пенсионните планове на база дефинирани вноски
- Структура и особености на съвременния банков пазар
- Личностната субектност в психологията
- Проучване на нагласите на магистър-фармацевтите, свързани със системата на продължаващото медицинско обучение в България и възможностите за нейното развитие
Том 5, 2013
- Towards a New Science Picture of the World and a New Form of Philosophy (Only in Bulgarian)
- Development of Innovative Theories From the End of 18th Century to the Beginning of the 21st Century (Only in Bulgarian)
- Comparative analysis of products and company exhibited on pharmaceutical forums in Bulgaria and Greece
- Future-oriented approach for identifying options for greening the municipal energy mix in southwest european cities – the case of Sofi Bulgaria
- Assessment of Globalization Impact on the Leading Bulgarian Touroperators (Only in Bulgarian)
- Retrospective Look on the Development of Tax Law in the EU and its Reflection in the Law of the Member States (Only in Bulgarian)
- Business services and cross-cultural trainings
- Written Communication Skills (Only in Bulgarian)
- Sectoral competitiveness
Vol. 4, 2012
Vol. 3, 2007-20011
Vol. 2, 2006
Vol. 1, 2005