Tom 15, 2023
Юлиян Велков
Валери Ненков, Цветелина Ненкова
Ивинка Пазиева
Божидар Бабаджанов
Илиян Костов
Ваня Маникатева
Кристиан Ташев
Том 14, 2022
Prof. Dr. Irina Tsakova, Assoc. Prof. Dr. Daniela Georgieva, Milena Mitkova, PhD Student, Prof. Dr. Teodora Georgieva
проф. д-р Иванка Асенова, Недялка Филипова
гл. ас. д-р Юлиян Велков
проф. д-р Иванка Асенова, Лиляна Стоянова
докт. Милена Миткова, доц. д-р Даниела Венциславова Георгиева
Том 13, 2021
проф. д-р Цветан Илиев
Проф. д-р Лалка Борисова
доц. д-р Грета Йорданова, докт. Мирела Георгиева
д-р Мариета Гоцева
докт. Милена Митковa
Том 12, 2020
Prof. Neviana Krasteva, D.Sc., Ph.D.
Prof. Dr. Lalka Borisova
Assoc. Prof. Daniela Ventsislavova Georgieva, Ph.D
Chief Assist. Dessislava Aleksova, Ph. D.
Ph. D. student Tsvetelina Nikolova
Том 11, 2019
Prof. Neviana Krasteva, D.Sc., PhD
Проф. д. пс. н. Наталия Хр. Александрова
Проф. д. г. н. Мария Воденска
Проф. д-р Лалка Борисова
Проф. д-р Валери Ненков, гл. ас. д-р Цветелина Ненкова
д-р Петя Николова
Том 10, 2018
- Съдържание
- Сблъсък на парадигми в световната икономика
- Класическата политическа икономия от ХVІІ до началото на XX век
- Туризмът в българската икономика 1990–2014 г.
- Изследване на приложимостта в маркетинга на шведската концепция Lagom в България
- Производство по стабилизацията на търговец според Търговския закон
- Комплексна оценка на конкурентоспособността на фирмата
- Прилагане на механизми за устойчиво туристическо развитие на община Ботевград
- Мотивационни аспекти при вземане на решение за ваканция
- Модел на счетоводна политика на юридическо лице с нестопанска цел по примера на сдруженията
Том 9, 2017
- Теория и методология на науката
- Макроикономическо регулиране чрез инструментите на фискалната политика. Теоретичен преглед
- Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетинг
- Заетост на жените в горския сектор в България и неговата конкурентоспособност
- Специфики на резилианса и степени на прояви в различни сектори на икономиката
- Елементи на фирмената култура
- Фактори и предпоставки за развитието на екотуризма в Община Ботевград
Том 8, 2016
- Ghettoization of world economy and it’s impact on marketing
- Регионалната иновационна система като фактор за разгръщане на иновативността на малките и средните предприятия
- Теоретични аспекти на понятието данъчно задължение
- Оценяване на ефективността на пенсионно-осигурителните дружества в България за периода 2007-2015 г.
- Лидер и лидерство – същност и теоретични конструкции
- Регионално развитие и стратегия на България в условията на европейското регионално развитие
Том 7, 2015
- Евроскептицизмът, поява и причини
- Европейският съюз и евразийският икономически съюз – конфронтация или диалог и сътрудничество?
- Аспекти на съвременната световна икономическа криза
- Регионално икономическо развитие и финансова децентрализация на общините Република България
- Рисковете на капиталовопокривното пенсионно осигуряване във фазата на изплащане – проблеми и решения
- Съвременни възможности за анализ на финансовата устойчивост на предприятието
- Към въпроса за имуществено данъчно облагане на физическите лица на Русия и България
- Туризмът пред нови реалности
- Маркетинг и въоражените конфликти
- Екипи и екипна работа – практически измерения на ролята на човешкия капитал в организациите
Том 6, 2014
- Философия – Политика – Бизнес
- Теоритични аспекти на колебанията в икономическото развитие
- Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор
- Възможности за за финансиране на научноизследователска дейност на фондациите в България
- Очертания на бъдещето в теорията на туризма
- Гаранциите в пенсионните планове на база дефинирани вноски
- Структура и особености на съвременния банков пазар
- Личностната субектност в психологията
- Проучване на нагласите на магистър-фармацевтите, свързани със системата на продължаващото медицинско обучение в България и възможностите за нейното развитие
Том 5, 2013
- Към нова научна картина на Света и нова форма на философията
- Развитие на иновационната теория от края на XVIII в. до началото на XXI в.
- Comparative analysis of products and company exhibited on pharmaceutical forums in Bulgaria and Greece
- Future-oriented approach for identifying options for greening the municipal energy mix in southwest european cities – the case of Sofi Bulgaria
- Оценка на влиянието на глобализацията върху дейността на водещите български туроператори
- Ретроспективен поглед върху развитието на данъчното право в ЕС и неговото отражение в законодателството на държавите-членки
- Business services and cross-cultural trainings
- Умения за писмени комуникации
- Секторна конкурентоспособност
Том 4, 2012
Том 3, 2007-20011
Том 2, 2006
Том 1, 2005